Cum ne constrium brandul personal

Personal-brandingIndiferent de varsta, indiferent de pozitie, indiferent de businessul in care esti, toti oamenii trebuie sa inteleaga necesitatea brandului. Esti seful propriei tale companii. Ca sa fii intr-un business, in ziua de azi, cel mai important lucru este sa te auto-promovezi corect.

Brandul personal este un element important prin care te poti diferentia de ambalaj si sa iti prezinti propriile insighturi, expertiza si experienta care te defineste pe tine ca expert in domeniul in care lucrezi. Un management al bradului cere o intelegere profunda a sinelui. In afaceri si in viata, calitatile si caracteristicile care te fac unic sunt adeseori cei mai buni aliati.

Brand personal este un termen de actualitate in marketing, iar partea sa de interes se manifesta mai ales in cea ce priveste cele doua componente ale lui: pe de o parte individul, omul, iar pe cealata parte marketingul, eforturile pe care fiecare dintre noi le facem astfel incat sa fim ”altfel”, sa ne construim o imagine pe baza careia sa fim alesi in fata altora.

Brandul personal  nu trebue sa il inventam, ci trebuie sa il cautam in interiorul nostru. Din practica marketerilor, intelegem ca nu toate marcile de produse devin, de-a lungul timpului, branduri recunoscute si memorabile. Brandingul personal este, insa, un concept care se refera nu doar la produse si servicii, ci, mai cu seama, la personalitatile care vor sa cucereasca prin carisma, diferentele si interesul pe care îl trezesc in mintea celorlalti oameni.

de-ce-ai-nevoie-de-un-brand-personalDezvoltarea unui brand personal puternic poate reprezenta elementul ce te diferentiaza de concurenta asigurand in acelasi timp cea mai eficienta si rapida cale spre a transmite mesajul despre tine publicului tinta.

Altfel spus, parafrazand majoritatea specialistilor in domeniu, brandul personal este, in primul rand, o promisiune fata de cei
cu care interactionezi. Garantarea calitatilor si a conduitei detinatorului brandului personal vor ajuta pe ceilalti sa cunoasca mai bine cu cine au de a face. Un brand personal creaza asteptari in mintea lor despre cea ce vor primi atunci cand vor lucra cu tine.

Locul de munca trebuie sa devina un teren potrivit pentru a ilustra cat de puternic este brandul tau personal. La serviciu, prestatia ta va deveni un temei pentru avansarea in cariera si te va face de neinlocuit, daca vei realiza urmatoarele activitati:

Planifica strategic orice actiune. Atunci cand realizezi un proiect, vizualizeaza rezultatul final si fa imposibilul pentru a obtine acest lucru. Stabilirea obiectivelor de lunga sau scurta durata trebuie sa devina o practica pe care o utilizezi in fiecare zi. Straduieste-te sa termini lucrul pe care il ai de facut înainte de expirarea termenului limita.

Munceste zilnic oricat poti de mult si pune accent pe calitate. Deviza unui brand personal este ”excelenta si sinceritate in tot ce faci”!

Ce stii tu sa faci mai bine fata de oricine altcineva? Calitatile si caracteristicile diferentiatorii pe care le-ai capatat de-a lungul carierei sunt un aliat pe care nu ar trebui sa il lasi sa iti scape printre degete. Nu te gandi numai la ce stii sa faci cel mai bine, ci si la activitatile si experientele de care te bucuri cel mai mult si construieste-ti brandul in jurul lor.

Adauga un comentariu

*