Inscrierea unitatilor de invatamant in platforma on-line

Incepand cu data de 20.05.2014 se da startul inscrierilor unitatilor de invatamant (scoli sau licee) in platforma on-line ce pune la dispozitia scolilor pentru parinti, cadre didactice si elevi o metoda ce poate facilita interactiunea dintre scoala, elevi si parinti in mediul on-line.
Platforma contine profile de elevi, note, absente,organigrama, orarul elevilor, biblioteca completa, profile de socializare, o metoda eficienta de comunicare intre profesor-elev si profesor -parinti. Asa cum stim tehnologia si mediul on-line au avansat, de accea aceasta platforma are capacitatea de permite supravegherea elevilor de catre parinti, de a permite elevilor acces la informatii, pastrand confidentialitatea datelor. De asemenea,elevii vor avea acces la diverite jocuri cu caracter educational, informational si interactiv.Cu ajutorul unei parole confidentiale,atat elevii, cat si parintii vor putea vizualiza notele si absentele, vor putea intra in legatura cu profesorii sau conducerea scolii/liceului.
Profilul de socializare permite elevilor comunicarea cu ceilalti colegi,schimb de informatii, cooperare, dezvoltandu-le spiritul competitiv. Biblioteca on-line are rolul de completare si informare, fiind un mediu comod de colectare a informatiilor necesare in sala de curs.De asemenea oralul elevilor va fi reactualizat la orice schimbare. Orice anunt a unui profesor cu privire la orar sau a conducerii scolii va fi adus la cunostinta in timpi utili pentru evitarea absentarii sau a lipsei de informatie. Tehnologia avansata ne-a determinat sa cream aceasta platforma-online ce vine in ajutorul elevilor,parintilor si a scoliilor, astfel parintii plecati in strainatate pot mentine o comunicare permanenta cu scoala si vor fi la curent cu situatia scolara a copiilor lor.

Stan Cosmin – Alexandru Director general

Adauga un comentariu

*