2000 de minute de la Cosmote, publicitate înşelătoare în ochii CNA

Consiliul NaÅ£ional al Audiovizualului a decis, marÅ£i, să solicite oprirea difuzării spotului „StudenÅ£i” al companiei Cosmote, care promova extraopÅ£iunea „2000 de minute”, pe motiv de publicitate înÅŸelătoare. Membrii CNA au declarat că oferta din reclamă „nu este acoperită, în acest moment”, pe piaţă.

De asemenea, Consiliul Român pentru Publicitate (RAC) consideră că spotul încalcă prevederi din Codul de Practică în Publicitate, care prevede că „publicitatea trebuie să evite orice afirmaÅ£ie sau reprezentare care ar putea înÅŸela consumatorii, chiar ÅŸi prin omisiune, ambiguitate ori exagerare, în special în ceea ce priveÅŸte caracteristicile sau efectele unui produs, ale preÅ£ului acestuia, ale oricărei oferte gratuite, ale condiÅ£iilor de vânzare, ale distribuÅ£iei, ale identităţii persoanelor prezentate, ale premiilor sau câştigurilor”.

Adauga un comentariu

*