Kaufland lansează „marea cuponiadă”

Kaufland, cel mai mare retailer din România după valoarea vânzărilor, a lansat o ofertă de reduceri prin cupoane, un instrument folosit frecvent de retailerii din Statele Unite.kaufland

„Decupează din ziarul Kaufland cuponul de reducere, ia de la raft produsul indicat pe cupon şi la casa de marcat se aplică instant reducerea înscrisă pe acesta”, explică reprezentanţii Kaufland.

Reducerea se aplică la preţul de raft al produsului, numai în perioada valabilităţii cuponului.

Cuponul promoţional corespunde unei singure achiziţii pentru un produs participant la campanie (o bucată). În cazul în care produsul de pe cupon face parte dintr-un sortiment cu mai multe variante de articole (menţionate în cupon), achiziţia cu reducere se aplică unui singur articol (o bucată) din respectivul sortiment.

Un cupon de reduceri poate fi folosit pentru achiziţia unui singur produs. Cu toate acestea, nu este restricţionat numărul de cupoane folosit. Kaufland România, în calitate de organizator, nu va verifica provenienţa cupoanelor din ziarul Kaufland primite la casele de marcat din magazine, nici nu va efectua verificări ale traseului cupoanelor cu reduceri după efectuarea distribuţiei ziarelor Kaufland în căsuţele poştale.

Reţeaua Kaufland România se ridică la 91 de magazine. Cel mai recent a fost deschis la finele săptămânii, la Oradea.

Kaufland este cel mai mare retailer din România după valoarea vânzărilor, depăşind Metro Cash&Carry şi Carrefour. În 2012, hipermarketurile cu profil discount au avut o cifră de afaceri netă de 6,4 miliarde lei (1,4 miliarde euro), în creştere cu 15% faţă de 2011, şi un profit net de 274,5 milioane lei (61,6 milioane euro), cu 64% mai mare.

Retailerul a deschis primul magazin în România în anul 2005. Compania este parte a grupului german Lidl & Schwartz, care mai operează pe plan local reţeaua de discount Lidl.

Sursa: www.gandul.info

Adauga un comentariu

*