Campania de prevenire a furturilor din locuinte

Inspectoratul General al Poliţiei Române, prin Institutul de Cercetare şi Prevenire a Criminalităţii, în parteneriat cu Asociaţia Română pentru Tehnică de Securitate, a lansat campania naţională „Un plus de siguranţă”.

Acţiunea se încadrează în prioritatea de acţiune a Poliţiei Române pentru 2010, privind prevenirea şi combaterea infracţiunilor contra patrimoniului.Prin obiectivele propuse, campania, intitulată sugestiv „Un plus de siguranţă”, urmăreşte informarea cetăţenilor cu privire la modalităţile de prevenire şi combatere a infracţiunuilor de furt din locuinţă. Totodată, sunt prezentate acestora şi o serie de soluţii practice oferite de specialiştii în tehnica de securitate. Specialiştii care lucrează în acest domeniu vor oferi cetăţenilor sfaturi utile pentru siguranţa proprie, protecţia locuinţei şi a bunurilor, precum şi posibilitatea de a participa la seminarii de lucru pe tema gestionării infracţionalităţii în zonele în care locuiesc. Iniţierea unui astfel de proiect de către Institutul de Cercetare şi Prevenire a Criminalităţii, împreună cu organizaţia profesională a specialiştilor în tehnică de securitate, este motivată de interesul comun al celor două structuri de a trage un semnal de alarmă, de a face un demers de conştientizare şi implicare a cetăţenilor privind autoprotejarea în faţa pericolului infracţional.

Ignoranţă este atunci când nu schimbăm o yală aproape stricată de la uşa propriei case, sau un bec ars de pe scara blocului, ignoranţă este atunci cand montezi un interfon la scara blocului, dar nimeni nu il foloseşte corespunzător, ignoranţă este atunci cand având montată o yală la uşa blocului, ţinem usa încuiată doar noaptea nu şi ziua, ignoranţă este atunci când, în mod nejustificat, considerăm că „nouă nu ni se va întâmpla niciodată aşa ceva”. Neglijenţă este atunci când primeşti în casă orice necunoscut care iţi oferă cele mai tentante promoţii sau cele mai ieftine produse, neglijenţă este atunci când, locuind la parter, laşi ferestrele deschise pe timpul nopţii, sperând ca aşa va fi mai răcoare, neglijenţă este când laşi anunţuri pe telefon sau la poartă că eşti plecat în concediu şi te întorci abia peste o săptămâna…iar exemplele pot continua.

Schimbă-ţi atitudinea!

În cadrul campaniei vor fi utilizate 12.000 afişe, 120.000 de pliante, 12.000 stickere cu logo-ul campaniei. Pe toata durata acesteia, pe posturile de televiziune, va rula un spot tv de promovare a campaniei. Proiectul are ca public ţintă atât publicul larg, cât şi asociaţiile de proprietari şi locatari, promovând în mod deosebit soluţiile colective de securitate. Campania „Un plus de siguranţă” se va derula, la nivel naţional, până în apropierea sărbătorilor de iarnă. „UN PLUS DE SIGURANŢĂ” înseamnă înainte de toate un PLUS de informaţie, înseamnă un PLUS de cunoaştere, înseamna un PLUS de tehnologie. UN PLUS DE SIGURANŢĂ înseamnă, totodată, mai puţină ignoranţă, mai puţină neglijenţă, mai puţină superficialitate!

Adauga un comentariu

*