NOUL MASTER – Euro5 – se comercializeaza si in Romania

Utilitarele Renault, eficiente, confortabile, economice si ecologice

De 12 ani, Renault este liderul incontestabil pe piata utilitarelor, in Europa Occidentala. Pentru a-si consolida aceasta pozitie, Renault isi reinnoieste gama in 2010, lansand trei noi modele: noile Trafic si Kangoo Express Maxi, care sunt disponibile in Romania de la 1 mai, si noul Master, a carui lansare comerciala are loc luna aceasta. Noua gama de vehicule utilitare Renault acopera astfel volume mergand de la 3 pana la 22 m3.

Noul Master, modelul de referinta al noii game de utilitare Renault, propune un design care reflecta robustetea, iar pozitia la volan ofera o ergonomie mai buna, pentru un confort maxim. Noul Master dispune, de asemenea, de un sasiu care imbina eficienta si confortul, indiferent de incarcare. Echipat cu noul motor 2.3 dCi, care respecta normele de depoluare Euro5, noul Master propune trei niveluri de putere: 100, 125 si 150 CP. Cu un consum mai mic cu 1 l/100 km fata de versiunea precedenta, care incepe de la 7,5 l/100 km*, noul Master este leader de piata si in ceea ce priveste motorizarile economice si ecologice. De asemenea, costurile de intretinere au fost reduse cu 27%* si sunt printre cele mai avantajoase de pe piata, iar intervalul de revizie a fost extins la 30.000 km / 2 ani. In plus, lantul de distributie are durabilitate pe viata (nu necesita inlocuire periodica). Datorita noului motor cu propulsie, gama se imbogateste cu inca o dimensiune care ofera un volum util de pana la 22 m3 si o versatilitate extrem de mare: peste 350 de versiuni disponibile. Habitaclul dispune de cel mai mare numar de spatii de depozitare de pe piata, ergonomice si integrate. Noul Master ofera un confort demn de un autoturism. Ergonomia spatiului a fost imbunatatita, astfel incat sa ofere un maxim de confort, chiar si pe drumuri lungi. Habitaclul devine mai confortabil, cu o extindere de 5,7 cm a spatiului longitudinal in cabina, ceea ce inseamna mai mult spatiu la picioare. Scaunul soferului este mai mare si mai usor de manevrat, cu numeroase reglaje disponibile si comenzi amplasate ergonomic. Cabina noului Master este transformata intr-un adevarat spatiu de lucru, cu ajutorul a doua inovatii marca Renault: o tableta retractabila pentru documente, si o tableta rotativa plasata in spatele scaunului central – cand acesta este rabatat, tableta se transforma in birou.

Noul Master dispune si de un sistem performant de climatizare, cu comenzi electrice precise si usor de utilizat, iar izolarea termica si fonica a cabinei este deosebit de eficienta. Toate motorizarile disponibile pe noul Master sunt echipate cu un amortizor care filtreaza vibratiile.

De asemenea, echipamentele aflate la bordul noului Master ofera un confort maxim, la nivelul unui autoturism: cheie de acces « maini libere », faruri de viraj, echipament audio complet, sistem de navigatie Carminat TomTom® cu IQ Routes™* (acesta calculeaza traseele cele mai rapide, cu ajutorul bazelor de date continute de sistemul Carminat TomTom®).

Si calitatile dinamice ale noului Master ofera o placere de a conduce demna de un autoturism, cu ajutorul motorizarilor performante si economice, care permit o foarte buna manevrabilitate si emisii reduse de CO2. Noul motor 2.3 dCi este conceput special pentru a raspunde nevoilor specifice ale unui vehicul utilitar, cu trei niveluri de putere (100, 125 si 150 CP), si este identic pentru versiunile cu tractiune si cele cu propulsie. Noul Master dispune de un tren de rulare pseudo Mac Pherson cu bara anti-ruliu in serie, care garanteaza o stabilitate foarte buna. Directia este precisa si ofera o manevrabilitate maxima. Pentru toate motorizarile, noul Renault Master propune o cutie de viteze mecanica in 6 rapoarte. Toate motoarele existente pe noul Master raspund normelor de depoluare Euro5.  Versiunea cu propulsie oferita de noul Master dispune de o structura autoportanta foarte rezistenta. Aceasta tehnologie ofera numeroase avantaje, ducand la crearea unui vehicul usor si foarte manevrabil, precum si la cresterea volumului util. Securitatea este, ca intotdeauna la Renault, o preocupare de baza, si noul Master nu face exceptie, fiind dotat cu numeroase echipamente, care-l fac unul dintre cele mai sigure vehicule din segmentul sau: airbag-uri frontale si laterale, atat pentru sofer, cat si pentru pasager; centuri cu pretensionatoare si limitator de efort; vizibilitate excelenta; cea mai scurta distanta de franare din segment: 44,70 m pentru versiunile cu tractiune si 46,60 m pentru versiunile cu propulsie; ABS cu repartitor de franare, AFU (asistenta la franarea de urgenta) si MSR (reglarea cuplului motor), ESC adaptativ in functie de greutate; faruri de viraj fixe; echipamente pentru protejarea bunurilor in zona de incarcare. Noul Master este produs in exclusivitate la uzina SOVAB din Batilly, Franta. Pretul de lansare pentru noul Master incepe de la 16.400 Euro, fara TVA (20.336 Euro cu TVA; pret valabil pentru versiunea Sasiu Cabina Simpla, 2.3 dCi 125 CP; taxa de poluare: 0).Pentru clientii care opteaza pentru finantare prin Renault Finance, Noul Master este disponibil cu dobanda promotionala de 0%. De asemenea, pentru acesti clienti, primele trei revizii sunt oferite cadou.

Pentru clientii persoane juridice, Renault a lansat conceptul “Pro+” in 20 de tari, printre care se afla si Romania. In Bacau, conceptul Renault Pro+ propune o solutie practica si eficienta pentru orice nevoie, pe principiul “one stop shop”.Renault si-a propus de asemenea sa ofere solutii mai ecologice si accesibile pentru toti cei interesati. Astfel, Renault si-a extins semnatura eco2 la intreaga sa gama de vehicule comerciale.

DEDEMAN AUTOMOBILE, concesionar unic Renault, vă invită în showroom la evenimentul de lansare a noului Master care se va desfăşura pe data de 29 septembrie 2010, ora 17.00, în Bacău, str. Republicii, nr. 185.


* Consum extraurban pentru versiunea Furgon 10 m3

* La 120.000 km

Adauga un comentariu

*