Băcăuanii nu se gândesc la asigurările de viaţă

Generali Asigurări Bacău a lansat la sfârşitul lunii septembrie campania de asigurări de viaţă „E bine să ştii că şi tu te poţi bucura de viitor”. După cum a declarat directorul executiv al companiei, Irina Pătru, „ noi ne propunem să aducem în atenţia băcăuanilor importanţa siguranţei financiare pe termen lung”. Spre exemplu, în România, asigurările de viaţă au o pondere de doar 20% din totalul poliţelor de asigurare emise. Asta în comparaţie cu Franţa şi Suedia unde discutăm despre o pondere de 70%, Italia 62%. Polonia 58%, Ungaria 54%, Germania 46%, Austria, 45%, Spania: 42%, ori Cehia unde 40 de procente dintre asiguraţi se gândesc la ziua de mâine. „Este îngrijorător faptul că piaţa de asigurări de viaţă din România este mult sub-dimensionata, dacă facem comparaţie cu celelalte ţări europene. Înseamnă că românii nu percep la adevărata valoare importanţa componentei de protecţie financiară. Pe de altă parte, România prezintă cel mai ridicat potenţial de creştere din Europa Centrală şi de Est, specialiştii estimând pentru 2008 o creştere economică de 20-25%. Prin această campanie ne dorim să oferim argumentele necesare pentru ca românii să reflecteze mai mult asupra importanţei acestui instrument financiar”, a adăugat Irina Pătru. Potrivit oficialilor companiei de asigurări, campania se va desfăşura în perioada 29 septembrie – 14 noiembrie şi va fi implementată pe TV şi Internet, cu un buget total de un milion de euro. În paralel, va rula o campanie complementară de promovare a celui mai nou produs al companiei, „EURO Garant15”, asigurare de viaţă cu componentă investiţionala în euro. (F.N.)

Adauga un comentariu

*