Un nou magazin ALTEX se deschide în Bacău

altexALTEX România, cel mai mare retailer electro-IT din România, anunță extinderea rețelei sale de magazine prin deschiderea unui nou showroom în Bacău, în fosta locație Domo din centrul comercial Cora, str. Milcov, nr. 2A.  

Magazinul va pune la dispoziția clienților o gamă variată de produse din categoriile IT, comunicații, electrocasnice mari și mici, auto și multimedia. În plus, aceștia vor putea beneficia și de soluții post-vânzare, precum posibilitatea de returnare a produselor comercializate în maxim 31 de zile de la cumpărare, service și garanție, servicii care sunt oferite inclusiv foștilor clienți Domo.

„Rețeaua ALTEX s-a extins considerabil începând din 2015, odată cu preluarea fostelor spații Domo și deschiderii de noi magazine care ne aparțin în locul acestora. După mai multe astfel de lansări făcute anul trecut în diferite regiuni din țară, mai puțin în Moldova, era momentul să venim în sprijinul foștilor clienți Domo și din această zonă. În calitate de lider al pieței, este de datoria noastră să aducem cât mai aproape de clienții noștri produse de calitate la prețuri avantajoase și să oferim tuturor experiențe de cumpărare îmbunătățite.”, a declarat Dan Ostahie, CEO ALTEX.

Magazinul va funcționa începând din data de 25 februarie, de luni până duminică, între orele 09:00 și 22:00. Cu ocazia lansării noului showroom, clienții vor putea cumpăra la promoție produse precum mașina de spălat frontală Whirlpool, 6th sense, clasă energetică A++, cu o capacitate de 6 kg. și 1200 RPM, la numai 1.099 lei (preț redus la schimb cu un electrocasnic vechi) sau Espressor DeLonghi cu sistem pentru cappuccino și cană termorezistentă la numai 191.9 lei, având aplicată o reducere de 40%. Ofertele vor fi valabile în perioada 25 februarie – 8 martie 2016, în limita stocului disponibil.

În plus, iubitorii de tehnologie vor putea beneficia în continuare de serviciul „Cel mai mic preț din România!”, serviciu care subliniază prețurile imbatabile pe care ALTEX le oferă. Astfel, cei care vor găsi produsele din gama companiei la prețuri mai mici la alți retaileri specializați, atât online cât și offline, vor primi de două ori diferența.

Adauga un comentariu

*