S-a stricat asfaltul electoral de pe DN Adjud – Onesti

Asfaltul electoral al liberalilor, turnat pe drumul national dintre Onesti si Adjud, da semne de oboseala, desi are o vechime de doar un an si jumatate, datand din perioada campaniei pentru alegerile locale din 2008. Astfel, pe portiunea care apartine judetului Vrancea, drumul a suferit deteriorari majore pe o lungime de circa trei metri si o latime de aproximativ un metru. “Tronsonul de drum DN11A, Adjud – Onesti, a fost afectat în urma producerii unei spalari a terasamentului din corpul drumului, pe o lungime de circa 3 metri si o latime de un metru, sub dala de beton a partii carosabile, în data de 12.01.2010 – se precizeaza intr-un comunicat al Biroului de presa al Institutiei Prefectului Vrancea, document citat si de < >. În acest sens, s-a aprobat Fisa de Identificare a efectelor calamitatii cauzate de torenti si ploi, în vederea efectuarii lucrarilor de remediere pentru repararea acestui tronson de drum”. De lucrarile de reparatii se va ocupa Sectia de Drumuri Nationale Focsani, din cadrul Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale. Realizat in mare graba, la interventia fostului senator liberal Ioan Aron Popa, care candida la functia de primar al municipiului Onesti, drumul national DN 11 A nici macar nu a fost finalizat, ci s-a oprit la cativa kilometri de Onesti, iar portiunea ramasa neterminata nu a mai fost reabilitata nici pana In prezent, fapt care a starnit nemultumiri in rindul onestenilor, dar si reactii politice. Insa cele mai mari temeri au fost legate de calitatea asfaltului electoral, care, ca si in cazul altor drumuri facute in campaniile electorale, s-a dovedit ca este slaba, fapt confirmat si de recentele deteriorari semnalate de prefectul din judetul Vrancea.

Comentarii

  1. Ce culoare politica are asfaltul nu ma intereseaza si nici specialist nu vreau sa ma dau dar rememorez un episod din copilarie. imi faceam vacantele de adolescent la tara la bunici pelanga Roman si am vazut o asfaltare a soselei Roman Bacau – se mergea pe o banda pe atunci dar traficul era intens totusi, veneau multi polonezi spre litoralul Romanesc. In prima faza s-a decopertat apoi s-a turnat covor de mixtura asfaltica, exact ca si pe portiunea onesti Adjud. Lucrurile nu s-au oprit aici. S-a turnat bitum topit peste covorul intarit si peste bitumul topit griblura. A rezultat un strat impermeabil. Mi-am mai facut vacantele pe acolo inca 3-4 ani si am tot treierat cu bicicleta iar ce s-a turnat a ramas intact ca in prima zi. Normal pt. ca bitumul topit a astupat porii din covorul asfaltic iar apa nu s-a mai infiltrat iarna. Stim bine ca iarna apa se infiltreaza, ingheata iar la inghet se dilata si astfel apar gropile. Ei, dar pe vremuri, altfel se faceau unele lucruri, Pe atunci nu aveam regi ai asfaltului dar aveam asfalt, acum avem regi ai asfaltului dar nu avem asfalt.

Adauga un comentariu

*