„real” si-a deschis portile la Bacau

real.jpgDe astazi, reteaua de shopping-uri destinate bacauanilor si nu numai s-a largit cu inca o prezenta: Hipermarketul “real”, o divizie a grupului Metro Cash & Carry, a venit pe piata locala intr-o noua forma, mult mai dinamica si cu o paleta de produse extreme de diversificata. Mai precis, preturi accesibile si produse proaspete, pe o suprafata pe peste 11.000 de metri patrati.

Investitie de peste 18 milioane de euro

Dupa Metro Cash & Carry si divizia de bricolaj Praktiker, grupul german Metro a constituit, in tara noastra, reteaua companiei “real”, divizia de hipermarketuri a grupului. Astazi s-a deschis oficial cel de-al XVI-lea magazin dintr-o retea ce va cuprinde in final 28 de astfel de magazine.
Intrat pe piata de retail din România în anul 2006 prin inaugurarea primului magazin în Timisoara, “real”vrea sa fie printre cei mai importanti retaileri de la noi din tara, dezvoltând un plan de expansiune sustinut.
Complexul deschis la Bacau, dispune de o suprafata construita de 11.700 mp. si de o suprafata utila de 6.100 de mp, a necesitat o investitie de peste 18 milioane de euro, ce include echipamente si instalatii “real”, iar cumparatorii pot gasi o paleta largă de produse. In acest hipermarket sunt reunite 29 de magazine cu profiluri diferite: telefonie mobila, drogherie, decoratiuni interioare, mobila, îmbracaminte si încaltaminte s.a. si dispune de peste 1.000 de locuri de parcare.
Oferta de produse comercializate de peste 40.000 pe ambele sectoare – alimentar si nealimentar provine in proportie de 80% de la producatori si furnizori regionali.
Cel de al 16-lea magazin al retelei urmeaza noua linie strategica de design interior a carei implementare a inceput anul trecut si prin care se urmareste diminuarea timpului petrecut la cumparaturi prin existenta celei de-a doua intrari in dreptul sectorului alimentar, expunerea produselor proaspete ca intr-o piata, implementarea conceptului „shop in shop” la raionul de electronice, existenta a 28 de case de marcat etc.
“Bacaul este un oras important din Moldova si va fi, dupa estimarile noastre, in topul vânzarilor. România devine pe zi ce trece o piata tot mai dinamica si concurentiala de aceea eforturile noastre se indreapta spre o cât mai buna pozitionare sub aspectul calitatii, diversitatii, dar si al bunei deserviri a consumatorului astfel incât sa atingem obiectivele misiunii noastre aici de a deveni hypermarketul preferat al românilor in materie de cumparaturi “, a precizat Tjeerd Jegen, directorul general al “real-Hipermarket” România.

Cristinel AIOANEI

Adauga un comentariu

*