Inovaţie în segmentul băuturilor răcoritoare necarbogazoase cu extract de ceai

nestea floare de cires_portraitNoul NESTEA floare de cireș revigorant, acum în magazine!

NESTEA, liderul pe piaţa băuturilor răcoritoare necarbogazoase cu extract de ceai, sărbătoreşte venirea primăverii prin lansarea unei arome inovative care combină aroma deosebită a florilor de cireş cu gustul ceaiului revigorant. Noul produs are un conţinut moderat de calorii, ceea ce îl face potrivit pentru cei atenţi la dietă, dar care, în acelaşi timp, îşi doresc să se bucure de savoarea băuturii lor preferate.

Inovând continuu, NESTEA aduce consumatorilor cele mai noi tendinţe din piaţa băuturilor răcoritoare: folosirea aromelor florale. După introducerea, în anul 2013, a îndulcitorului Stevia în sortimentul de bază NESTEA, oferind astfel cu 30% mai puţine calorii, NESTEA lansează acum un produs nou cu aromă de floare de cireş.

Primăvara este anotimpul optimismului, al culorilor vii şi al noilor începuturi. Pentru mulţi, primăvara începe odată cu apariţia primelor flori, iar dovada incontestabilă a sosirii primăverii o reprezintă cireşii înfloriţi. Florile lor și aroma inconfundabilă sunt simbolul universal al anotimpului, iar în unele culturi, prima apariţie din an a acestora este celebrată cu mare fast.

Pentru NESTEA, primăvara este importantă mai ales pentru că, după liniştea iernii, vine vremea recoltării plantelor de ceai. Pentru a sărbători primăvara, NESTEA a creat o băutură necarbogazoasă cu extract de ceai care combină aroma delicată a florilor de cireş cu gustul răcoritor al ceaiului şi care conţine o cantitate moderată de calorii (24kcal/100ml), ce oferă o alternativă pentru consumatorii atenți la dietă. NESTEA floare de cireş este un produs sezonier, cu gust delicios, care îşi doreşte să ofere consumatorilor starea de optimism şi energie specifică primăverii.

“Aroma florală a noului NESTEA floare de cireş reprezintă o inovaţie pe piaţa băuturilor răcoritoare cu extract de ceai. Suntem primii producători de băuturi răcoritoare cu extract de ceai din ţară care doresc să îşi răsfeţe consumatorii cu aroma inconfundabilă a florilor de cireş. NESTEA floare de cireş surprinde aroma primăverii şi gustul florilor roz, devenind astfel opţiunea răcoritoare cu ceai, al cărei gust aromat, dulce-fructat te duce cu gândul la zilele liniştite de primăvară”, declară Natalia Stroe, Marketing Manager SB, România&Moldova Coca-Cola România

Produsul a fost lansat în România începând cu data de 6 martie, în ediție limitată de primăvară și va fi disponibil în versiunile de ambalaj 0,5l PET și 1,5l PET.

Despre Compania Coca-Cola

Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, ce le oferă consumatorilor peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare carbogazoase şi necarbogazoase. Pornind de la Coca-Cola, recunoscută ca fiind una dintre cele mai valoroase mărci din lume, portofoliul companiei cuprinde branduri în valoare de 16 miliarde de dolari, printre care se numără Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, apă vitaminizată, Powerade, Minute Maid, Simply, Cappy, Georgia şi Del Valle.

La nivel global, compania Coca-Cola este furnizorul numărul 1 de băuturi carbogazoase, cafea ready-to-drink şi sucuri de fructe şi nectaruri. Având cea mai mare reţea de distribuţie de băuturi răcoritoare din lume, consumatorii din peste 200 de ţări se bucură de băuturile companiei, consumul depăşind 1,9 miliarde de porţii pe zi.

Având în vedere angajamentul său de dezvoltare a unor comunităţi durabile, compania noastră este centrată pe iniţiative care contribuie la protejarea mediului înconjurător şi conservarea resurselor, încurajarea unui stil de viaţă activ şi echilibrat, crearea unui mediu de lucru sigur pentru angajaţii noştri şi promovarea dezvoltării economice a comunităţilor unde ne desfăşurăm activitatea. Împreună cu partenerii noştri de îmbuteliere, suntem în top 10 angajatori, având peste 700,000 de angajaţi care fac parte din Sistemul Coca-Cola.

În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său Coca-Cola Hellenic (CCH) România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România).

Adauga un comentariu

*