OTP: Unele bănci promovează agresiv servicii pe care clienţii nu le înţeleg

Istoria se repetă în ceea ce priveşte promovarea agresivă a serviciilor bancare fără ca aceastea să fie prezentate explicit şi mulţi clienţi privesc cardurile de credit ca pe împrumuturi de consum, pentru că mulţi oameni nu înţeleg produsele băncilor, afirmă şeful OTP România, Laszlo Diosi, informează Mediafax.

Istoria se repetă în privinţa cardurilor de credit. Problema cu aceste produse este că oamenii nu le înţeleg. Clienţii retrag banii şi sunt fericiţi să îi cheltuiască. Aceasta este o chestiune legată de protecţia consumatorilor. Unele bănci vând din nou clienţilor un produs pe care aceştia nu îl înţeleg. Le spun mereu colegilor mei că le rup gâtul dacă vând unei bunicuţe un produs de investiţii bazat pe obligaţiuni chinezeşti emise pe 35 de ani. Nu este pentru o bunicuţă. Nu este bine, pur şi simplu”, a declarat pentru MEDIAFAX directorul general al subsidiarei grupului ungar OTP.

În acelaşi timp, cardurile de credit reprezintă o afacere bună datorită dobânzilor ridicate percepute şi a faptului că acum toate băncile „înoată în lichiditate în lei”, iar aceste resurse trebuie plasate, a adăugat Diosi.

Şeful OTP Bank spună că unii clienţi nu sunt pregătiţi să utilizeze cardurile de credit pentru optimizarea veniturilor şi a economiilor.

Continuarea aici (MEDIAFAX.RO)

Adauga un comentariu

*