Reorganizare la Primaria Onesti

Peste 400 de salariati nu vor mai figura pe statele de functii ale Primariei Onesti, dupa ce consilierii locali au decis, la ultima sedinta a deliberativului onestean, sa reorganizeze aparatele de lucru ale municipalitatii, pe baza unui proiect initiat de primarul Emil Lemnaru. Astfel, din totalul de 728 de posturi ocupate in aparatul de lucru al primarului si in institutiile din subordinea Consiliului local, au mai ramas doar 329, dintre care 313 posturi sunt in aparatul permanent al Consiliului local, aparatul de specialitate al primarului si institutiile publice, 8 posturi la evidenta persoanelor si 8 posturi la integrare europeana. Dintre posturile reduse, cele mai multe erau la Directia Tehnica a Domeniului Public si Privat, transformata acum in Societatea Comerciala “Domeniul Public si Privat” SA. Pe de alta parte, Directia de Evidenta a Persoanelor a ramas doar cu 8 posturi si a fost transformata in serviciu, iar Biroul Integrare europeana, implementarea proiectelor, dezvoltare locala a mai primit inca 8 posturi si s-a transformat in serviciu. Aceasta ultima transformare a fost motivata prin faptul ca Primaria Onesti a intocmit proiecte cu finantare europeana in valoare de aproape 6,8 milioane de euro, iar perioadele de implementare ale acestora sunt cuprinse in intervalul iulie 2011 – aprilie 2013. Tot in serviciu a fost transformat si Biroul Tehnic – investitii si reparatii. Cei mai putini angajati, doar doi la numar, sunt in aparatul permanent de lucru al Consiliului local, unde activeaza doar doi consilieri juridici, in timp ce institutiile publice si serviciile din subordinea Consiliului local au 157 de salariati, dintre care 10 sunt sefi: doi directori (la Administratia pietelor, bazarului si oborului, precum si la Biblioteca municipala “Radu Rosetti”, Muzeul de Istorie si Cinema “Capitol”), 5 sefi de servicii si 3 sefi de birou. Aparatul de specialitate al primarului are 151 de posturi, dintre care 15 sint de conducere: doi directori executivi (la Directia Economico-financiara, coordonata de primar, si la Directia Administratiei publice – juridic, coordonata de secretar), 10 sefi de serviciu si 3 sefi de birou.

Gheorghe LEU

Adauga un comentariu

*